Κατασκευή Ηλεκτρονικού Καταστήματος "E-Shop"

Κατασκευή Ηλεκτρονικού Καταστήματος e-Shop


Αναπτύξτε νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες μέσω ενός σύγχρονου ηλεκτρονικού καταστήματος "e-Shop".
Παρουσιάστε & πουλήστε τα προϊόντα της επιχείρησης σας εύκολα, γρήγορα & με ασφάλεια.
Εκμεταλευτείτε τα οφέλη & την οικονομία του διαδικτύου & αποκτήστε νέους πελάτες.
Λειτουργήστε την επιχείρησης σας χωρίς χρονικούς & γεωγραφικούς περιορισμούς & πουλήστε τα προϊόντα σας 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες τον χρόνο!

 

Σκέφτεστε ότι ίσως δεν σας ενδιαφέρει?
Σημαντικά νέα στοιχεία προκύπτουν από την 5ετή έρευνα που πραγματοποίησε το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, που θα σας κάνουν να αναθεωρήσετε όσα πιστεύατε μέχρι σήμερα...

 

Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών : Σε ρυθμούς ανάπτυξης το Ηλεκτρονικό Εμπόριο το 2013 στην Ελλάδα!

Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η ετήσια έρευνα του ηλεκτρονικού εμπορίου B-C που πραγματοποιεί εδώ & 5 χρόνια το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τα κύρια συμπεράσματα παρουσιάσθηκαν την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου στο 9ο Συνέδριο Καινοτομίας του Διαδικτύου & Ηλεκτρ. Επιχειρείν.
Το 35% των χρηστών Internet στην Ελλάδα (περίπου 2,2εκ) έκαναν τουλάχιστον μια αγορά προϊόντος / υπηρεσίας on-line. Παρά το ότι η on-line αγορά κινήθηκε με 25% ρυθμούς ανάπτυξης σε σχέση με το 2012, ακόμη παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, αφού η αντίστοιχη Ευρωπαϊκή αγορά θα φθάσει τα €350 δις με το 70% των χρηστών Internet να αγοράζουν on-line.
Αυτό δείχνει & την προοπτική της Ελληνικής αγοράς που από τα €3.2 δις μπορεί κάτω από προϋποθέσεις να φθάσει τα επόμενα χρόνια τα €6 δις.

Τα κύρια χαρακτηριστικά των Ελλήνων on-line καταναλωτών είναι :

Έχουν μια σχετική πλέον εμπειρία 5,5 ετών κατά μέσο όρο on-line αγορών. Το 18% ξεκίνησε τις on-line αγορές το 2013 που δικαιολογεί σε μεγάλο βαθμό την ανάπτυξη της αγοράς το 2013 σε σχέση με το 2012 Η μέση αξία των on-line συναλλαγών κυμάνθηκε στα €1500 με την μερίδα του λέοντος να την παίρνουν η αγορά υπηρεσιών όπως : ταξιδιωτικές υπηρεσίες (αγορά εισιτηρίων), διανομή σε καταλύματα, ασφάλειες αυτοκινήτων, τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, εισιτήρια για εκδηλώσεις.
Το 40% θα αυξήσουν τις on-line αγορές τους το 2014, ενώ λόγω της οικονομικής κρίσης το 20% θα τις μειώσει.
Η σημασία του διαδικτύου στις αγορές συνολικά φαίνεται & από το γεγονός ότι για τους on-line αγοραστές το 40% των αγορών σε φυσικά καταστήματα / εταιρίες γίνεται αφού γίνει σοβαρή διερεύνηση / έρευνα & σύγκριση τιμών στο Διαδίκτυο.
Μόνο το 60-65% των συνολικών on-line αγορών κατευθύνεται σε Ελληνικά sites. Αυτό καταδεικνύει & την προοπτική των Ελληνικών ψηφιακών επιχειρήσεων κάτω από προϋποθέσεις στο μέλλον, αφού το αντίστοιχο νούμερο στην Ευρώπη είναι κοντά στο 90%
Οι Έλληνες on-line αγοραστές συνήθως αγοράζουν από 4-5 Ελληνικά sites & 3-4 ξένα site.
Το σχήμα καταγράφει τα ποσοστά των Ελλήνων on-line αγοραστών που έκαναν τουλάχιστον μια on-line αγορά (από Ελληνικό ή ξένο site) το πρώτο εννεάμηνο του 2013 στις συγκεκριμένες γνωστές κατηγορίες προϊόντων υπηρεσιών.

Τα βασικά συμπεράσματα είναι :

Σε σχέση με το 2012 όλες σχεδόν οι κατηγορίες είχαν μεγαλύτερα ποσοστά των on-line αγοραστών να αγοράζουν κάτι.
Οι κατηγορίες που είχαν την μεγαλύτερη ανάπτυξη το 2013 είναι διαμονή σε καταλύματα (λόγω πολλών sites που προσφέρουν τις υπηρεσίες αυτές αλλά & της μείωσης του σχετικού budget των καταναλωτών που ψάχνουν ευκαιρίες στο Internet), εισιτήρια για εκδηλώσεις (πλέον υπάρχουν πολύ καλές υπηρεσίες που προσφέρονται με ασφάλεια από εταιρίες), υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών (όλοι οι τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί προσφέρουν προχωρημένες υπηρεσίες on-line στους πελάτες τους που φθάνουν μέχρι & προσωποποιημένες), ασφάλειες (είναι πλέον η κύρια στρατηγική όλου του κλάδου λόγω της εισόδου δυναμικών νέων on-line εταιριών), είδη φαρμακείου (λόγω της εμπλοκής πολλών φαρμακείων στο ψηφιακό κανάλι & τις ευκαιρίες στις τελικές τιμές για βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής & ΜΗΣΥΦΑ).
Παρ' ότι για τα φυσικά προϊόντα υπήρχαν πολύ περισσότερες παραγγελίες από ότι για τις υπηρεσίες, οι τελευταίες είχαν πολύ μεγαλύτερη χρηματική αξία.

Όσον αφορά τους λόγους που οι Έλληνες on-line καταναλωτές εμπιστεύονται και αγοράζουν από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, τα συμπεράσματα είναι :

Οι πρώτοι τρείς λόγοι σχετίζονται με την ασφάλεια / πιστοποίηση που σχετίζεται με την έλλειψη εμπειρίας για αγορές από απόσταση αλλά & την "δυσπιστία" που εκφράζει τα τελευταία χρόνια γενικά ο Έλληνας καταναλωτής για τις αγορές του.
Παρ' όλα αυτά το 60% πιθανόν ή σίγουρα θα αγόραζε από ένα on-line κατάστημα ακόμα & αν δεν κάλυπτε τα παραπάνω κριτήρια αλλά είχε χαμηλές τιμές & καλές προσφορές.

Πηγή : mye-shop.gr

 

 

Μοναδικές ευκαιρίες κέρδους για εσάς & την επιχείρηση σας.

  • Συνεχή 24ώρη λειτουργία, 365 ημέρες το χρόνο.
  • Εξυπηρέτηση πελατών με μειωμένα λειτουργικά έξοδα.
  • Δεν υπάρχει γεωγραφικός περιορισμός πωλήσεων.
  • Διεύρυνση πελατολογίου.
  • Αύξηση πωλήσεων.
  • Πληρωμές συναλλαγών με πολλαπλούς τρόπους (πιστωτική κάρτα, courier, αντικαταβολή κ.α.).
  • Μέγιστη ασφάλεια με δυνατότητα κρυπτογράφησης συναλλαγών (SSL, SET).
  • Ανταγωνιστικότητα τιμών, έναντι των φυσικών καταστημάτων.
 

Προηγμένες Δυνατότητες E-Shop & Υπηρεσίες

 

Διαβάστε ορισμένες από τις προηγμένες δυνατότητες & υπηρεσίες που παρέχουμε κατά την διάρκεια κατασκευής όλων των ηλεκτρονικών καταστημάτων (E-Shop). Μερικές από αυτές μπορούν να ενσωματωθούν & αργότερα, για να καλύψουν μελλοντικές σας ανάγκες ή για να βελτιώσουν την εμπειρία του χρήστη - πελάτη.

Έγκυρος Κώδικας

  • Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) ανοιχτού κώδικα.
  • Φιλικό σύστημα διαχείρισης καταστήματος.
  • Δυνατότητα παράδοσης ηλεκτρονικού καταστήματος "E-Shop" με το κλειδί στο χέρι (Κατόπιν συμφωνίας).
  • Απεριόριστες φωτογραφίες προϊόντων (Όριο δίσκου φιλοξενίας).
  • Δυνατότητα απεριόριστων προϊόντων, κατηγοριών, υποκατηγοριών.
  • Αναζήτηση προϊόντων.
  • Εμφάνιση διαθεσιμότητας προϊόντων.
  • Ειδοποίηση εγγεγραμμένων χρηστών στην επαναφορά προϊόντος σε διαθεσιμότητα.
  • Εμφάνιση δημοφιλών προϊόντων "On Special" (Κατόπιν συμφωνίας) .
  • Δυνατότητα newsletter (Κατόπιν συμφωνίας).
  • Δυνατότητες υπολογισμού φόρου.
  • Δυνατότητα αξιολόγησης προϊόντων & σχολιασμός με ή χωρίς διαχείριση (Κατόπιν συμφωνίας).
  • Πολλαπλές ισοτιμίες καταστήματος (Κατόπιν συμφωνίας).
  • Καλάθι αγορών σε όλες τις σελίδες.
  • Καλάθι αγορών με χρήση τεχνολογίας Ajax.
  • Code Ready για πώληση εικονικών προϊόντων μέσω Download [π.χ. αρχείων .pdf], με προστασία από απευθείας πρόσβαση.
  • Δυνατότητα διασύνδεσης ERP (Κατόπιν συμφωνίας).
  • Δυνατότητα προσθήκης εξόδων αποστολής προϊόντων (Κατόπιν συμφωνίας).
  • Φιλικά url's καταστήματος.
  • Φιλικός κώδικας καταστήματος (SEO Ready).
  • Φόρμα εγγραφής πελάτη.
  • Έλεγχος λογαριασμού πελάτη από τον ίδιο.
  • Φόρμα επικοινωνίας απλή.
  • Έλεγχος προσβασιμότητας πελατών με κωδικούς πρόσβασης.
  • Δυνατότητα κρυπτογράφησης SSL / SEP (Κατόπιν συμφωνίας).
  • Στατιστικά επισκεψιμότητας (Google Analytics).
  • Στατιστικά καταστήματος (Νέοι πελάτες, Νέες παραγγελίες κλπ).
  • Διαχείριση κατάστασης παραγγελιών.
  • Καταχώρηση στις μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης (Light SEO).
  • Καταχώρηση στα μεγαλύτερα δωρεάν Ελληνικά Directory's (Light SEO).
  • Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας "Search Engine Optimization", για την εμφάνιση του καταστήματος στην 1η σελίδα των δωρεάν οργανικών αποτελεσμάτων του Google (Κατόπιν συμφωνίας).
  • Δωρεάν κατοχύρωση Ονόματος Χώρου (Domain Name), έως και 2 χρόνια.
  • Δυνατότητα πολλαπλών τρόπων πληρωμής όπως ενδεικτικά authorize.net, PayPal, 2Checkout, αντικαταβολή, τραπεζική κατάθεση κ.α.(Κατόπιν συμφωνίας).
  • Δυνατότητα πληρωμής μέσω πιστωτικών καρτών (Κατόπιν συμφωνίας - Απαιτείται η συνεργασία με Τράπεζα).
  • Δυνατότητα για πολυγλωσσικό κατάστημα (Κατόπιν συμφωνίας).
  • Δημιουργία πολλαπλών Group πελατών με δυνατότητα άλλης τιμής, πληρωμών εκπτώσεων & χονδρικής (Κατόπιν συμφωνίας).
  • Email επιβεβαίωσης παραγγελίας στον διαχειριστή & στον αγοραστή.
  • Δυνατότητα προσθήκης ειδικών προσφορών & εκπτωτικών κουπονιών (Κατόπιν συμφωνίας).

Όλες οι κατασκευές ηλεκτρονικών καταστημάτων γίνονται με προδιαγραφές W3C (World Wide Web Consortium).
Δείτε τον τιμοκατάλογο κατασκευής ιστοσελίδων.

Κάντε το πρώτο καθοριστικό βήμα & επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα, για να κατασκευάσουμε το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης σας.